HE PUBLICAT UN MANUAL A L’AGOST DE 2021 AMB TASQUES DE TOTS ELS TIPUS PER A LA PREPARACIÓ DEL C1 I DEL C2 QUE ES POT ADQURIR PER
- pel web de l’editorial Àrbena en PAPER I EN COLOR: https://www.arbena.net/tienda/Apte-De-mica-en-mica-C1-C2-p388766075
- per AMAZON PER (EN PAPER i en blanc i negre): https://www.amazon.es/dp/8412235940

Teniu a la venda ací tres manuals (2020) en format pdf amb tasques pràctiques per preparar les diferents destreses de les proves oficials de valencià de C1 i de C2, específicament amb el format i característiques de les Proves de Certificació d’EOI, però també són útils per preparar les proves de C1 i C2 de la JQCV i de CIEACOVA.
-
Manuals (tots)€17,85
-
Manual comprensió oral i escrita€5,95
-
Manual expressió oral€5,95
-
Manual expressió escrita€5,95
82 fitxes per treballar l’expressió oral.
Monòlegs | Diàlegs | Triàlegs | Mediacions orals |
41 | 21 | 7 | 13 |
35 tasques per treballar les comprensions escrites i orals.
Comprensions escrites | ||
Omplir buits amb una paraula (cloze) | Relacionar fragments i idees | |
9 | 8 | |
Comprensions orals | ||
Opció múltiple | Relacionar fragments d’àudio amb idees | Omplir buits d’enunciats amb el que s’escolta |
9 | 6 | 3 |
22 tasques i models per treballar l’expressió escrita, amb gèneres textuals diversos i explicacions sobre les característiques de cadascun.
Escrits de creació | Escrits d’interacció | Escrits de mediació |
5 | 5 | 12 |